פעילותינו כולל מספר רב של שירותים אודותיהם ניתן לצפות בהמשך
את השירותים הלוו ארזנו ב – 3 מסלולי שירות מובנים
ניתן גם להגדיר חבילת שירותים מותאמת אישית לצרכי הלקוח מסל השירותים המגוון שלנו
פעילותינו כולל מספר רב של שירותים אודותיהם ניתן לצפות בהמשך
את השירותים הלוו ארזנו ב – 3 מסלולי שירות מובנים
ניתן גם להגדיר חבילת שירותים מותאמת אישית לצרכי הלקוח מסל השירותים המגוון שלנו
פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות :
פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:
פעילות זו כוללת טיפול תפעולי מאוד מפורט ומקצועי באותן רשומות של פעילות הסליקה השוטפת אשר לא נקלטו באופן תקין בגופים המוסדיים וכולל את הפעילויות הבאות :
במסגרת מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:
בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.
ללקוחות רבים קיים צורך לטיפול בבעיות עבר אשר נהוג לקרוא לכך "טיפול רטרו" לעיתים הצורך קיים בעת ההתקשרות איתנו ולעיתים תוך כדי הפעילות השוטפת.
טיפול רטרו הינו שירות מורכב ואיננו אחיד או וקבוע כך שלכל לקוח לעיתים קיים צורך מעט שונה, זה מתבטא לרוב בטווח הזמן בגינו נדרש הטיפול , כמות העובדים, מספר הקופות , מגוון הקופות וכד'.
כחלק מהשירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו אנו יודעים לספק פתרונות טיפול רטרו מותאמים ללקוח במסגרתם נקבע יחדיו מה בדיוק התכולה הנדרשת, מי מבצע מה , לוחות זמנים ועלויות כמובן במטרה להגיע לתימחור מדוייק וכמה שיותר זול עבורכם.
לאור הרגולציה העדכנית אשר מקנה כיום את הזכות לעובד לבחור את סוכן הביטוח שלו/ה חבילת שירותים זו נותנת פתרון ומענה למעסיק בסביבת עבודה של ריבוי סוכנים.
בדרך זו נחסכת מהמעסיק ההתנהלות מול סוכנים רבים על ידי שימוש בגורם אחד אשר ידאג לתפעול וניהול הסוכנים באופן מקצועי וללא ניגוד עניינים, חבילת השירותים כוללת את הפעילויות הבאות:
צרו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם לכל שאלה, הבהרה או פניית שירות
מחלקת שירות לקוחות זמינה בין השעות:
8:30-16:00 ראשון עד חמישי
03-601-7071 שלוחה 0
צרו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם לכל שאלה, הבהרה או פניית שירות
מחלקת שירות לקוחות זמינה בין השעות:
8:30-16:30 ראשון עד חמישי
03-601-7071 שלוחה 0