מסלולי השירות

כדי לספק לאלפי לקוחותינו מגוון רחב של שירותים בתכולה ועלות מותאמת ככל הניתן לצרכי והעדפות הלקוח אנו מציעים 3 מסלולי שירות מובנים ובמידת הצורך אנו יודעים גם "לתפור חליפת שירותים" מותאמת ספציפית ללקוח.

מסלולי השירות המובנים שלנו:

אתם מוזמנים לעיין במאפיינים ותכולות של מסלולי השירות המגוונים שלנו

מסלול בסיס / סליקה עצמית רב יצרנית

במסלול זה נעמיד לרשותכם את מערכת הסליקה המתקדמת שלנו מבית מלם שכר באמצעותה מבוצעת סליקה לכדי קרוב למיליון עובדים בחודש.

המערכת מאובטחת ועומדת בכל הסטנדרטים הרלוונטיים וכמובן בהוראות הרגולציה העדכניות ביותר ומתעדכנת בהתאם להן באופן שוטף תוך בקרה קפדנית ביותר.

במסגרת זו אנו נקים את כל המידע הנדרש לצורך פעילותכם במערכת, נספק לכם פרטי משתמש אחד או יותר (ללא עלות נוספות) לשימוש מלא במערכת, נעביר לרשותכם מדריך למשתמש ויזואלי, פשוט וידידותי וכמובן נערוך איתכם פגישת הדרכה טלפונית לוודא באופן אנושי ולא רק על בסיס דיגיטלי כי הינכם ערוכים לשימוש במערכת באופן עצמאי.

העלות במסלול חדשני זה הינה החל מ – 19 ₪ בלבד לחודש … אולם אנו מאפשרים לכם אפשרות נוספת חשובה וייחודית.

במידה ונתקלתם במהלך פעילותכם השוטפת ברשומה שגויה שלא נקלטה והינכם נתקלים בקושי לפתור את הטיפול בה בעצמכם תוכלו לפתוח אצלנו "קריאת שירות" (במייל / טלפון / דרך המערכת עצמה) לטיפול באותה רשומה ספציפית בעלות חד פעמית של מספר עשרות שקלים בודדים ואנו נסדיר את הטיפול באותה רשומה.

בנוסף יעמוד לרשותכם ללא עלות נוספת מוקד תמיכה אליו ניתן לפנות בטלפון / מייל / קריאת שירות בתוך המערכת ובמידה ופנייתכם בוצעה במסגרת פניית שירות מתוך המערכת תוכלו לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הטיפול

מסלול מורחב

מסלול זה כולל את התכולה הרחבה ועמוקה ביותר של שירותי סליקה ובקרה שאנו מספקים וכולל את כל הפעילויות כלהלן:

  • פעילות הקמה / SET UP / טיוב – מורחב
  • פעילות סליקה שוטפת אשר תבוצע כולה (למעט התשלום עצמו לקופות כמובן) על ידנו
  • פעילות טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים") כולל ובדגש על הטיפול המורחב ושוטף שלנו באופן ישיר מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים
  • פעילות המצאת מידע מהקופות

במסגרת מסלול שירות זה תפעלו מול נציג/ת שירות אישי וקבוע אליהו/ה תוכלו לפנות בכל פניית שירות בטלפון / מייל / קריאת שירות בתוך המערכת ובמידה ופנייתכם בוצעה במסגרת פניית שירות מתוך המערכת תוכלו לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הטיפול

בנוסף כחלק מעובדה כי אנו דוגלים בערך השקיפות אחת לחודש לערך ישלח אליכם דוח מפורט ובו מידע אודות כל הרשומות ששודרו לפני למעלה מ – 30 ימים וטרם נקלטו כולל סטטוס הטיפול העדכני שלנו.

לקוח שמעוניין לצפות בעצמו בסטטוס נתוני הסליקה יכול גם לקבל פרטי משתמש ייעודי עבורו למערכת הסליקה שלנו (זה לא כרוך בעלות נוספת) ובאמצעות פרטי משתמש זה לצפות בכל רגע נתון באופן מאובטח בסטטוס נתוני הסליקות גם ברמה פרטנית וגם ברמת מידע מסכם ניהולי וסטט'.

מסלול רגיל

מסלול זה הוקם כמענה ללקוחות אשר ביקשו חלופה לשירות מוזל יותר ואינם זקוקים ל – 2 מרכיבים שירותי אשר מובנים בתוך מסלול השירות המורחב:

  • המעסיק ציין כי איננו זקוק למרכיב השירות בו אנו נפנה באופן ישיר אל סוכני הביטוח של כל העובדים במידת הצורך והלקוח יבצע את הפנייה בעצמו.
  • במסגרת המצאת מיידעים ללקוח השירות יכלול טפסי עזר ל – 161 אולם לא יכלול דוחות הפקדות ומידע בדבר צבירות פיצויים ברמת בית העסק .
  • כמו כן, במסלול שירות זה אנו נעשה מאמץ למנות נציג/ת שירות אישי וקבוע אולם לא נוכל להתחייב על כך ... נציין כי במרבית המיקרים אנו מצליחים לבצע מינוי נציג/ת אישיים .

מעוניינים להצטרף לאלפי מעסיקים להם עשרות אלפי עובדים אשר מרוצים משירותי סליקה ובקרה בלחיצת כפתור?

צרו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם לכל שאלה, הבהרה או פניית שירות

מחלקת שירות לקוחות זמינה בין השעות:
8:30-16:00 ראשון עד חמישי
03-601-7071 שלוחה 0